Catalunya, en un any m'has donat...





¡Catalunya, en un any m'has donat la dignitat de tota la vida!


Informació lèsbica sense tòpics, ambigüitats o subjectivitats

Tres dotzenes de pares, mares, àvies i avis.

Vint tones de creativitat

Un got d'aigua

Complicitat i empatia compartida: el nostre silenci.

Diverses tones de llibres

Un viatge gairebé a Girona (sense Laia, però amb tren)

Tres centímetres de maduresa

Sis quilòmetres de veu

Noranta grams d'autoestima

Tres parells de bicicletes

Seixanta noies boniques per als meus ulls

Diverses quilos de responsabilitat


Compte: en els teus carrers, places, busos, trens, metros, estacions, parcs, museus i carrerons estrets, descansa i concreti tota la vida que no vaig poder tenir!

Al meu germà, Lluis Companys

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS